KAS SA TEAD, KES ON VIRTUAALASSISTENT?
Virtuaalassistendi tööülesanded on näiteks:
1. Kalendri ja ajaplaneerimine – koosolekute ja sündmuste ajastamine vastvalt tööandja soovidele, ajakavade koostamine ja meeldetuletuste seadmine.
2. E-kirjade ja dokumentide haldamine – postkasti korrashoid, tähtsate e-kirjade sorteerimine ja vastamine ning digiprügi vähendamine.
3. Klienditugi ja suhtlemine – klientide ja koostööpartneritega suhtlemine e-kirja, telefoni või sõnumside kaudu.
4. Andmesisestus ja aruandlus – andmete kogumine, sisestamine ja analüüsimine ning aruannete koostamine.
5. Sotsiaalmeedia haldamine – sotsiaalmeediakontode haldamine, postituste koostamine ja postitamine ning veebilehe jälgijatega suhtlemine.
6. Reiside ja kohtumiste korraldamine – reisiplaanide koostamine algusest-lõpuni, transpordi ja majutuse broneerimine kohtumisteks, kliendikohtmiste korraldamine.
7. Raamatupidamisabi – arvete haldamine, kulude jälgimine ja eelarvete koostamine.
8. Uurimistööd ja turuanalüüs – kergemat sorti uuringute läbiviimine ja turundusandmete analüüs. Virtuaalassistent töötab tavaliselt vabakutselisena või teenusepakkujana ning saab suhelda klientidega erinevate kanalite kaudu, sealhulgas e-posti, telefoni ja videokoosolekute vahendusel. Tänu sellele, et virtuaalassistendi aeg on paindlik, siis on selline teenus muutunud populaarseks väikestes ettevõtetes ja startup’ides, kus pole alati täiskohaga tugipersonali, kuid on siiski vaja abi igapäevatoimingutes.
Kui tundisd, et oled huvitatud, siis võta juba täna meiega ühendust!
Mirle Lembinen, +372 56898309, [email protected].