Finantsjuhtimine ja raamatupidamine
Siit leiad informatsiooni, millega meie finantsjuht/ raamatupidaja Sind või Sinu ettevõtet aidata saab.
Raamatupidamine ja finantsjuhtimine on omavahel seotud valdkonnad, mis mängivad erilist võtmerolli ettevõtte finantsilise tervise ja edu tagamisel. Raamatupidamine keskendub ettevõtte finantstehingute dokumenteerimisele ja aruandlusele. See on vajalik ettevõtte tegevuse finantsiliseks jälgimiseks ja seadusega vastavuse tagamiseks. Finantsjuhtimine hõlmab ettevõtte finantside strateegilist planeerimist ja haldamist, et saavutada pikaajalisi majandustulemusi. See on laiem valdkond, mis keskendub investeeringutele, finantseerimisotsustele ja ettevõtte kapitalistruktuurile.
Kui raamatupidamine tegeleb peamiselt mineviku andmete kajastamise ja nende täpsuse tagamisega, siis finantsjuhtimine keskendub tulevikule ja strateegilistele otsustele ettevõtte kasvu ja jätkusuutlikkuse tagamisele.
NB! Kui Sa ei leia nimistust sobivat teenust, siis võta julgelt meiega ikkagi ühendust ning leiame parima lahenduse.Raamatupidamine
E-arved, dokumentide kontroll ja sisestamine, ostu- ja müügireskontro, põhivara arvestus, palgaarvestus; palgatõendid;palgateatised, maksudeklaratsioonid; suhtlus Maksu-ja Tolliametiga, statistikaaruanded; suhtlus statistikaametiga, haiguslehed; suhtlemine Haigekassaga, tööajaarvestus, puhkusearvestus ja puhkusegraafikute koostamineFinantsjuhtimine
Ettevõtte kasumlikkuse mõõtmine, finantstulemuste hindamine, maksejõulisuse analüüs, finantssuhtarvude analüüsInvesteeringute raamatupidamine ja konsultatsioon
Investeeringute kajastamine raamatupidamises ja nõu andmine investeerimise alal.NÄIDIS PAKETID
Allolevad paketid on indikatiivsed ning iga paketi puhul on võimalik teha individuaalset kohandamist. Lisainfo saamiseks esita päring läbi veebilehe, helista +372 53466663 või kirjuta [email protected].
MIKRO
•Ostu-ja müügiarveid kuni 25 tk kuus
•Kuni 1 töötaja
•Ettevõte ei ole käibemaksukohustuslane
KUUTASU 50€Kuutasu sisaldab raamatupidamise korrastamist kord kuus ja TSD esitamist.
STANDARD I
Pakett sobib järgenavtel tingimustel:
• Ostu- ja müügiarveid kokku kuni 50 tk kuus
• Kuni 3 töötajat
• Ettevõte on käibemaksukohustuslane
• Ei ole laoarvetust
KUUTASU 75€
Kuutasu sisaldab raamatupidamise korrastamist kord kuus ja deklaratsioonide esitamist.
STANDARD II
• Kuni 6 töötajat
• Ettevõte on käibemaksukohustuslane
• Ei ole laoarvestust
KUUTASU 100€
Kuutasu sisaldab raamatupidamise korrastamist kord kuus ja deklaratsioonide esitamist.
STANDARD III
• Ostu- ja müügiarveid kokku kuni 100 tk kuus
• Kuni 10 töötajat
• Ettevõte on käibemaksukohustuslane
• Laoarvestus/põhivaraarvestus
KUUTASU 150€
Kuutasu sisaldab raamatupidamise korrastamist kord kuus ja deklaratsioonide esitamist.
PREMIUM
• Ostu- ja müügiarveid kokku kuni 150 tk kuus
• Kuni 15 töötajat
• Ettevõte on käibemaksukohustuslane
• Laoarvestus ja põhivaraarvestus
Kuutasu sisaldab raamatupidamise korrastamist kord kuus ja deklaratsioonide esitamist.
PREMIM +
Preemium+ pakett sobib järgevatel tingimustel:
• Ostu- ja müügiarveid kuus kokku üle 151 tk kuus
• On üle 15 töötaja
• Ettevõte on käibemaksukohustuslane
• Laoarvestus