Finantsjuhtimine ja raamatupidamine


Siit leiad informatsiooni, millega meie finantsjuht/ raamatupidaja Sind või Sinu ettevõtet aidata saab.



Raamatupidamine ja finantsjuhtimine on omavahel seotud valdkonnad, mis mängivad erilist võtmerolli ettevõtte finantsilise tervise ja edu tagamisel.  Raamatupidamine keskendub ettevõtte finantstehingute dokumenteerimisele ja aruandlusele. See on vajalik ettevõtte tegevuse finantsiliseks jälgimiseks ja seadusega vastavuse tagamiseks. Finantsjuhtimine hõlmab ettevõtte finantside strateegilist planeerimist ja haldamist, et saavutada pikaajalisi majandustulemusi. See on laiem valdkond, mis keskendub investeeringutele, finantseerimisotsustele ja ettevõtte kapitalistruktuurile.

Kui raamatupidamine tegeleb peamiselt mineviku andmete kajastamise ja nende täpsuse tagamisega, siis finantsjuhtimine keskendub tulevikule ja strateegilistele otsustele ettevõtte kasvu ja jätkusuutlikkuse tagamisele.

NB! Kui Sa ei leia nimistust sobivat teenust, siis võta julgelt meiega ikkagi ühendust ning leiame parima lahenduse.

Raamatupidamine

E-arved, dokumentide kontroll ja sisestamine, ostu- ja müügireskontro, põhivara arvestus, palgaarvestus; palgatõendid;palgateatised, maksudeklaratsioonid; suhtlus Maksu-ja Tolliametiga, statistikaaruanded; suhtlus statistikaametiga, haiguslehed; suhtlemine Haigekassaga, tööajaarvestus, puhkusearvestus ja puhkusegraafikute koostamine
al. 50€ kuu või kokkuleppel kliendiga 

Finantsjuhtimine

Ettevõtte kasumlikkuse mõõtmine, finantstulemuste hindamine, maksejõulisuse analüüs, finantssuhtarvude analüüs

al. 50€/tund või kokkuleppel kliendiga

Investeeringute raamatupidamine ja konsultatsioon

Investeeringute kajastamine raamatupidamises ja nõu andmine investeerimise alal.

al. 100€ tund või kokkuleppel kliendiga

NÄIDIS PAKETID

Allolevad paketid on indikatiivsed ning iga paketi puhul on võimalik teha individuaalset kohandamist. Lisainfo saamiseks esita päring läbi veebilehe, helista +372 53466663 või kirjuta [email protected].

MIKRO


Pakett sobib järgnevatel tingimustel:
•Ostu-ja müügiarveid kuni 25 tk kuus
•Kuni 1 töötaja
•Ettevõte ei ole käibemaksukohustuslane

KUUTASU 50€Kuutasu sisaldab raamatupidamise korrastamist kord kuus ja TSD esitamist. 

STANDARD I


Pakett sobib järgenavtel tingimustel:
• Ostu- ja müügiarveid kokku kuni 50 tk kuus
• Kuni 3 töötajat
• Ettevõte on käibemaksukohustuslane
• Ei ole laoarvetust
KUUTASU 75€
Kuutasu sisaldab raamatupidamise korrastamist kord kuus ja deklaratsioonide esitamist.

STANDARD II


Pakett sobib järgnevatel tingimustel:
• Ostu- ja müügiarveid kokku kuni 75 tk kuus
• Kuni 6 töötajat
• Ettevõte on käibemaksukohustuslane
• Ei ole laoarvestust
KUUTASU 100€
Kuutasu sisaldab raamatupidamise korrastamist kord kuus ja deklaratsioonide esitamist.

STANDARD III


Pakett sobib järgenavtel tingimustel:
• Ostu- ja müügiarveid kokku kuni 100 tk kuus
• Kuni 10 töötajat
• Ettevõte on käibemaksukohustuslane
• Laoarvestus/põhivaraarvestus
KUUTASU 150€
Kuutasu sisaldab raamatupidamise korrastamist kord kuus ja deklaratsioonide esitamist.

PREMIUM


Pakett sobib järgenavtel tingimustel:
• Ostu- ja müügiarveid kokku kuni 150 tk kuus
• Kuni 15 töötajat
• Ettevõte on käibemaksukohustuslane
• Laoarvestus ja põhivaraarvestus
KUUTASU 200€
Kuutasu sisaldab raamatupidamise korrastamist kord kuus ja deklaratsioonide esitamist.

PREMIM +


ALATES 210€
Preemium+ pakett sobib järgevatel tingimustel:
• Ostu- ja müügiarveid kuus kokku üle 151 tk kuus
• On üle 15 töötaja
• Ettevõte on käibemaksukohustuslane
• Laoarvestus
• Põhivaraarvestus

Preemium+ pakett sobib ettevõttele, kellel on kuus rohkelt müügi- ja ostuarveid, lisaks vajab laoarvestust ja/või põhivaraarvestust, arvete koostamist, maksete ettevalmistust ja panka edastamist. Raamatupidamise korrastamine iganädalaselt.